10 Temmuz 2019 Çarşamba

uzaktan eğitim online yüksek lisans

Online eğitim sertifikaları özgeçmişinizde fazla iyi gözükecektir.

Şu anda kariyerinizin hangi aşamasında olduğunuz önemli değil. Online eğitim özgeçmişinizde her süre iyi görünecektir. Yeni bilgiler  uzaktan online eğitim öğrenmeye istekli olduğunuzu, kendinizi geliştirmeye istekli olduğunuzu ve kişisel gelişime ciddiyet verdiğinizi potansiyel işverenlerinize anlatmış olacaksınız. İşe alım uzmanları online eğitim sertifika programlarına katılanlara her süre olumlu bakar. Çünkü işe alım bir yarıştır. Kişisel gelişimine ve eğitime önem vermeyenleri eleyeceklerdir.
Online eğitim nedir diye soracak olursanız, size özgeçmişinizde parlayan bir yıldızdır derim.

Hepimiz deneyimler aracılığı ile iyiyi kötüyü ve çirkini öğreniriz. Geçmişteki konuyla ilgili deneyimler esas alınarak bunların üzerine inşa edilmelidir. Bu, aynı zamanda şahısların eğitimi önemsemesinin de iyi bir nedeni olmakla birlikte eğitimleri ile ilişki kurmalarına da yardımcı olur. Eğitimi kişiselleştirebildiklerinde ve "Bu, beni nasıl daha iyi hale getirecek" sorusuna cevap verdiklerinde, eğitim, teorikten pratiğe doğru yol almış olur.

Eğitim uygulaması zaman, gayret ve kaynak açısından sık bir süreçtir. Bununla birlikte, gayretlerinizin kabiliyetli olduğunu nasıl anlayacaksınız? Başka bir deyişle, başarı kriteriniz nedir? Bu, "çalışanların yüzde doksanı tüm eğitimden geçmiş olmalı" benzeri basit bir ölçüt olabileceği gibi " çalışanların en küçük yüzde sekseni çağdaş teknik becerilerde profesyonel seviyesinde olmalıdır ve müşterilerle üst düzey bir mühendisin desteği olmadan kendileri konuşabilecek düzeyde olmalılar" bunun gibi detaylı bir ölçüt de olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder